Klacht: Onjuiste product informatie

op 03 september 2018 over Lederland in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben een bank gekocht van olijfgroen leder. Exact de bank in de showroom. De maat die wij wilde kostte €3100 maar ivm een korting gratis zitplaats moesten wij €2600 betalen. De bank was van Duits fabrikaat zeer robuust en degelijk gemaakt. Na aflevering 29618 begon het leder direct enorme plooien te vormen. Het leder voelde als schuurpapier aan. Poten stonden naar binnen. Eind van de zitting is scheef oftewel de zitting loopt ik een boog. En het ergste is dat op de website de bank normaal €2575 is en nu €2355 zelfde afmeting zelfde type leer en kleur. Nu begint de zitting ook nog door te zakken. Ik heb al binnen 4 weken hiervan een melding gemaakt maar volgens Lederland Leiderdorp staat op de verkooporder precies na gebruik hoe de bank eruit gaat zien. Op mijn verkooporder staat niks. Zij willen de verkooporder niet laten zien. Zij willen niet komen kijken. Zij willen wel een melding maken van de poten bij de fabrikant maar al het overige is volgens hen vantevoren vermeld. Als ik wist dat het om een doorgezakte slappe zitzak ging had ik nooit de verkoop aangegaan. Ik kan niet anders zeggen dat er hier sprake is van valse informatie qua prijs en kwaliteit en verzwijgen van de gevolgen van het slappe product. Ik vraag mij zelfs af of het hier om echt leder gaat zoals zij beweren. Tegenwoordig maken ze het goed na en PU is geen leder maar leder afval wat erin verwerkt is tot een stof.

Als zij meer service hadden geboden door je klacht serieus te nemen dan had ik hier denk ik een ander gevoel bij. Maar aangezien zij de fout bij ons neerleggen door te zeggen dat we op de hoogte waren, wat niet zo was, voelde ik mij niet serieus genomen. Vervolgens zie ik de bank op de website in dezelfde kleur en leer maar met een andere prijs. Hoe kan het! Ze staan niet op de markt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lederland over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door MHerk