Klacht: Onjuiste prijsafrekening

op 03 juli 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het komt regelmatig voor dat de prijs voor het product niet overeenkomt met de kassabon.
Zo ook vorige week
Voor de Hollandse aardbeien 500 gram staat € 2,79 bij de kassa scant deze € 3,09
Dan is de vaste reactie, ga naar de service ( lees zeur ) balie.
Dat wil ik helemaal niet, ik wil dat het klopt.
Dit is niet incidenteel maar regelmatig
Mijn voorstel is om bij onjuiste prijsinformatie het product gratis aan de klant mee te geven.
Vriendelijke groet,
Koos Blokker

Gewenste Oplossing:

Onjuist geprijsde producten gratis meegeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koos Blokker