Klacht: ONJUISTE KAMER

op 08 augustus 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

BESTE ,
wij hebben van 20.07.2016 TOT 27.07.2016 VERBLEVEN IN HOTEL HELIOS Caravela 7 pastilla .Toen we in onze kamer binnen kwamen
ondervonden we dat dit niet de kamer was dat voor ons was voorzien .
Dit was geen familiekamer voor 4 personen , er was te weinig beweegruimte en melde dit aan receptie waar we te horen kregen dat er geen kamers meer vrij waren.(reserveringsnummer 04NVB 81067090 PMI 03 )

Gewenste Oplossing:

Tevreden ? Nee, want we hebben niet gekregen voor wat we betaald hebben en zijn benieuwd wat jullie daar tegenover stellen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 09 augustus 2016 om 00:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Miserez,

Hartelijk dank voor uw melding op klacht.nl. Wij zien dat de reis geboekt is via Neckermann België. Omdat dit de pagina van Neckermann Nederland is, adviseren wij u contact op te nemen met onze Belgische collega's.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Neckermann Reizen Nederland

Heeft op 09 augustus 2016 om 07:41 geantwoord

stuur mijn mening door naar belgie

Reactie van de melder van de klacht MISEREZ

1 jaar geleden - zo word ik niet professioneel behandeld

Bericht van Neckermann Reizen

1 jaar geleden - Geachte heer Miserez, Hartelijk dank voor uw reactie. Neckermann België en Neckermann Nederland zijn 2 aparte bedrijven die ieder voor zich werken. Hierdoor is het voor ons niet mogelijk om uw klacht door te sturen. Op www.neckermann.be onder klantenservice staat vermeld hoe u een klacht bij Neckermann België kunt indienen. Heel veel succes gewenst! Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door MISEREZ