Klacht: ONJUISTE KAMER

op 08 augustus 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

BESTE ,
wij hebben van 20.07.2016 TOT 27.07.2016 VERBLEVEN IN HOTEL HELIOS Caravela 7 pastilla .Toen we in onze kamer binnen kwamen
ondervonden we dat dit niet de kamer was dat voor ons was voorzien .
Dit was geen familiekamer voor 4 personen , er was te weinig beweegruimte en melde dit aan receptie waar we te horen kregen dat er geen kamers meer vrij waren.(reserveringsnummer 04NVB 81067090 PMI 03 )

Tevreden ? Nee, want we hebben niet gekregen voor wat we betaald hebben en zijn benieuwd wat jullie daar tegenover stellen .

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 09 augustus 2016 om 00:42 geantwoord

Geachte heer Miserez,

Hartelijk dank voor uw melding op klacht.nl. Wij zien dat de reis geboekt is via Neckermann België. Omdat dit de pagina van Neckermann Nederland is, adviseren wij u contact op te nemen met onze Belgische collega's.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Neckermann Reizen Nederland

Heeft op 09 augustus 2016 om 07:41 geantwoord

stuur mijn mening door naar belgie

Reactie van de melder van de klacht MISEREZ

1 jaar geleden - zo word ik niet professioneel behandeld

Bericht van Neckermann Reizen

1 jaar geleden - Geachte heer Miserez, Hartelijk dank voor uw reactie. Neckermann België en Neckermann Nederland zijn 2 aparte bedrijven die ieder voor zich werken. Hierdoor is het voor ons niet mogelijk om uw klacht door te sturen. Op www.neckermann.be onder klantenservice staat vermeld hoe u een klacht bij Neckermann België kunt indienen. Heel veel succes gewenst! Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door MISEREZ