Klacht: onjuiste info

op 26 juli 2016 over Vrijuit reizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb onlangs een klacht geplaatst maar deze is zeker niet opgelost en nu staat er in de status dat het is opgelost!!!!!!
Vrij uit heeft niet de juiste info aan ons gegevenover een boeking. en daar ben ik nog steeds boos over. Ze weten daar niet eens waar ze over praten! Zeggen maar wat! Ben gebeld door vrij uit en het werd lekker op mij afgeschoven. de verbinding werd verbroken en ik kon dus niet terug bellen, werd anaoniem gebeld en vervolgens hoor je niks meer en staat er op de stite dat de klacht is opgelost. :Lekker dan.

dat ik niet de schuld in de schoenen geschoven krijg.
dat ze de site aan gaan passen met de juiste info over de chalets en appartementen.
excuses voor het verstrekken van onjuiste info en misschien een korting op onze vakantie die wij dus moeten ddoorbrengen in een een onderkomen waar wij niet voor gekozen hebben.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vrijuit reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vrijuit reizen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vrijuit reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vrijuit reizen

Heeft op 27 juli 2016 om 09:56 geantwoord

Geachte mevrouw Veldt,

Ontzettend vervelend te horen dat u telefonisch de verkeerde informatie heeft ontvangen, hiervoor onze excuses. Wij hebben het nogmaals voor u nagekeken en het geboekte type 8G betreft een 3-kamerappartement voor maximaal 8 personen, dit staat ook zo op onze website beschreven. Een korting op de geboekte reis kunnen wij helaas niet geven.

Vrij Uit

Alle klachten die gemeld zijn door wimveldt