Klacht: onjuiste info

op 24 juli 2016 over Vrijuit reizen in de categorie Online Reisbureaus

In februari geboekt naat le Thillot, Lotharingen Frankrijk.Type 8G
Telefonisch gevraagd hoe het zit met de 8 persoons chalet
er zijn 2 verdsxhillende types en op de site is niet duidelijk wat het verschil is. Volgens de medewerkster was het gewoon een huisje met verdieping . Dus geboekt. krijgen gisteren de reservering binnen. Staat no 27 en 28. Op de ccomputer gekenen . Blijkt het een appartement boven de receptie te aijn!! Dat was niet de bedoeling. Gebeld met Vrij uit. Medewerkster zei dat niet het nr van het huis was maar een of ander reserveringsnummer. Vaag antwoord. Mijn man niet overtuigd en heeft een mail naar Frankrijk gestuurd. het blijkt dus wel de verdieping boven de receptie te zijn!
U begrijpt waarschijnlijk wel dat we nogal boos zijn en hier dus niet onnze vakantie willen door brengen. wat kunnen wij nu het beste doen??
Vrij uit heeft ons niet de juiste info gegeven en de site is niet duidelijke.
Graag hoor ik van u.

Met vriendleijke groet,
miranda Veldt

Graag een omboeking naar huisje vrijstaand. met minimaal 2 slaapkamers zonder bijkomende kosten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vrijuit reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vrijuit reizen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vrijuit reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vrijuit reizen

Heeft op 24 juli 2016 om 19:56 geantwoord

Geachte mevrouw Veldt,

Heel vervelend om te vernemen dat u verkeerde informatie heeft ontvangen, toen u telefonisch navraag deed over de verschillende type chalets. Wij willen graag met u tot een oplossing komen en hebben vandaag een aantal malen telefonisch contact met u opgenomen. Helaas was u niet bereikbaar. Wij hebben uw voicemail ingesproken en u om het reserveringsnummer gevraagd. Graag vernemen wij dit van u.

Vrij Uit

Heeft op 25 juli 2016 om 09:02 geantwoord

Bedankt voor de mil.
het reserveringsnummer is 78669240

groet,
miranda Veldt

Alle klachten die gemeld zijn door wimveldt