Klacht: Onjuiste gegevens

op 14 juni 2016 over Vrijuit reizen in de categorie Online Reisbureaus

Appartement in platje de Pals. Green Mar. Bij reipapieren staat sleutel na 17 uur bij receptie van de appartementen. Is geen receptie ,dus ook geen sleutel. Aardige hollander die daar al een tijd woont heeft ons naar het kantoor, 7 km verderop gebracht . Sleutel gekregen en weer terug. Dit gebeurt dus regelmatig zegt deze meneer en hij heeft dit ook aan vrij uit gemeld. Kleine moeite om even in de gegevens het juiste adres te vermelden waar de sleutel opgehaald kan worden.

Bij gegevens vermelden waar de sleutel van het appartement opgehaald moet worden. En verdere informatie over garage is ook niet verkeerd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vrijuit reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vrijuit reizen in behandeling genomen

Bericht van Vrijuit reizen

1 jaar geleden - Beste mevrouw Oosterhoff, om uw klacht in behandeling te kunnen nemen en u op korte termijn van een reactie te kunnen voorzien, verzoeken wij u vriendelijk ons uw reserveringsnummer door te geven. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team Customer Service Vrij Uit

Reactie van de melder van de klacht Saskia Oosterhoff

1 jaar geleden - Boekingsnummer: 45VUS78643233GRO 01

Reactie van de melder van de klacht Saskia Oosterhoff

1 jaar geleden - Boekingsnummer. 45VUS 78643233 GRO 01

Bericht van Vrijuit reizen

1 jaar geleden - Beste mevrouw Oosterhoff, wij hebben uw reserveringsnummer in goede orde ontvangen. De klacht wordt in behandeling genomen door onze afdeling Customer Service. Zij zullen er zo spoedig mogelijk bij u op terugkomen. Met vriendelijke groet, Team Customer Service Neckermann

Bericht van Vrijuit reizen

1 jaar geleden - Wij hebben klant per mail geïnformeerd over het sleuteladres. Wij zullen dit in de toekomst duidelijker communiceren. Customer Service Thomas Cook/ Vrij Uit

Bericht van Vrijuit reizen

1 jaar geleden - Wij hebben klant op 17 juni jl. per mail geïnformeerd over het sleuteladres. Wij zullen dit in de toekomst duidelijker communiceren. Customer Service Thomas Cook/ Vrij Uit

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vrijuit reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vrijuit reizen

Heeft op 22 juni 2016 om 09:18 geantwoord

Onze afdeling Customer Service heeft onze klant op 17 juni jongstleden per email geïnformeerd over het juiste sleuteladres in Spanje. Wij zullen deze informatie in de toekomst duidelijker communiceren in de reisbescheiden. Wij vertrouwen erop deze melding bij deze correct behandeld te hebben. Met vriendelijke groet, Team Customer Service Thomas Cook/ Vrij Uit

Alle klachten die gemeld zijn door Saskia Oosterhoff