Klacht: Onjuiste diagnose en veel te hoge kosten!!!!

op 08 september 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Na drie weken werkte de samsung s9 telefoon niet meer. Conclusie van dynafix de telefoon was geroot en het moederbord moest vervangen worden. Kosten 400 eur. De telefoon was niet geroot maar was na een factory reset van slag. De foto van dynafix zou aanmoeten tonen dat de telefoon geroot was met de melding ‘void 0x30c’. Dit was het bewijs. Dit was niet alleen een onjuiste diagnose. De telefoon was niet eens stuk. Mijn zoon had binnen een minuut de samsung software (stock rom) terug gezet. En de telefoon werkt weer.

Niet

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 11 september 2018 om 09:38 geantwoord

Geachte heer Kiesewetter,

Als officieel herstelbedrijf hanteren wij de voorwaarden van de fabrikant. Wanneer een toestel 'geroot' is en het niet mogelijk is om via officiële manier een reset te doen, dan valt een toestel buiten garantie. Wanneer u het niet eens bent met de voorwaarden welke wij hanteren kunnen wij u alleen adviseren om deze klacht in te dienen bij de fabrikant. Wij kunnen hierin niets voor u betekenen.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Heeft op 11 september 2018 om 22:11 geantwoord

Leuk geprobeerd!!. Toestel was niet geroot!!!! en is met OFFICIËLE SAMSUNG smartswitch software hersteld. Uw business case is simpel. Uw ontvangt meer geld als het buiten de garantie valt dan binnen de garantie. Dat uw geen goedkopere oplossingen mag aanbieden van de Fabrikant ook buiten de garantie komt u zeer goed uit. Als uw zo willen kan dat best. Ook andere reparateurs kunnen dat.

Alle klachten die gemeld zijn door TK2