Klacht: Onjuiste beslissing Claim

op 14 mei 2020 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

25 maart heb ik een geschil en vervolgens een claim geopend. Na lang wachten en regelmatige uitstellen van PayPal, krijg ik ineens (13-05) bericht dat de claim gesloten is in het voordeel van de verkoper, omdat ik het pakket (bestaande uit drie pakkenkostuums) ontvangen zou hebben. DIT IS NIET HET GEVAL! 5 Mei heb ik nog gemaild dat ik een klein zakje met schroefjes heb ontvangen en dat niet de kostuumspakken geleverd zijn. Ook heb ik hier bewijs aan toegevoegd. Ik heb hier echter geen reactie op gehad van PayPal. Ivm COVID-19 heb ik rustig afgewacht, omdat het verwerken nu natuurlijk langer duurt.

In het kort nog een keer de situatie:
Ik en mijn zoon hebben drie pakken besteld bij Bojoni. Voorafgaand gevraagd of gedeeltelijk retourneren mogelijk was incl. refund. Dat kon volgens de verkoper. Ik heb besteld en betaald (zie rekening). Direct daarop krijg ik een mail dat gedeeltelijke refund via Paypal niet kan. Ik stel voor de bestelling te annuleren en één pak te bestellen. Verkoper gaat akkoord (20 maart), maar gebeurt niet. 26 Maart wordt mij verteld dat de pakken 2 dagen geleden zouden zijn verstuurd, maar er is geen TrackTrace. Deze zou dezelfde dag gestuurd worden. Niks ontvangen. Dit was ook niet de afspraak. 6 April mailt de baas van Bojoni dat hij dezelfde dag met een oplossing komt. Niks gehoord. Nog steeds geen pakkentracktracegeld. Uiteindelijk kreeg ik een TrackTrace, maar die klopte niet. Ontbraken twee cijfers. DHL gebeld en daar wisten ze ook van niks. Ik krijg constant tegenstrijdige en foutieve informatie van de verkoper. Dus geschil geopend en een claim ingediend bij PayPal. Ik heb GEEN PAKKEN ontvangen, maar SCHROEVEN! Ik heb via PayPal betaald, omdat er mij gegarandeerd werd dat ik beschermd ben!?

Ik heb duidelijk bewijs dat de verkoper mij heeft opgelicht en dit ook aangeleverd, maar ik krijg maar geen reactie van PayPal. Ik kan ze niet telefonisch bereiken en ze reageren niet op mijn berichten die ik stuur.

Het gaat om ontzettend veel geld en ik wil dit terug! Ik weet niet meer wat ik doen moet…

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug heb gekregen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

Reactie van de melder van de klacht sweijs

4 maanden geleden - Zojuist heeft PayPal gereageerd dat de kwestie inderdaad niet gesloten had moeten worden en hij is dan ook heropend. We wachten af!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sweijs