Klacht: Onjuiste benadering via SMS

op 01 augustus 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik kreeg van Sycasso een SMS met daarin de boodschap dat ik een aanmaning zou hebben ontvangen en dat ik nog 2 dagen de tijd heb om die te betalen. Er stond netjes een dossiernummer aangegeven. Ik heb nooit een aanmaning gehad en begrijp totaal niet hoe ze aan mijn nummer komen. Laat dit bedrijf z.s.m. een aanmaning opgestuurd krijgen waarin ze wordt gevraagd om onmiddellijk te stoppen met dit soort praktijken. Zo niet, dan zal er na 2 dagen aangifte worden gedaan bij de politie. Doen we het toch lekker zelf ook.

Ik ben tevreden op het moment dat er excuses worden gemaakt per SMS en dat dit bedrijf wordt uitgeschreven bij KvK.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Syncasso

2 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten Denessen