Klacht: Onjuiste bejegening in de Gall & Gall Amsterdam, Utrechtsestraat 67HS

op 03 mei 2016 over Gall & Gall in de categorie Slijterij

Geachte mevrouw/heer,

Mijn naam is Kris Fritsche en vandaag was ik om 12:15 in bovengenoemde filiaal van de Gall en Gall. De werknemer nam namelijk meer tijd dan gebruikelijk is voor de klant voor mij. Omdat ik lichte haast had, vroeg ik zeer vriendelijk of ik wat sneller geholpen kon worden, omdat ik de metro moest nemen naar mijn schoonouders. Ik schrok van de reactie van uw medewerker. Zowel de klant voor mij en de medewerker riepen in koor op een betuttelende manier “Dit kan niet! Wat onbeleefd!”. Nadat de klant vertrokken was zei de medewerker er nog achteraan: “Als je niets aardigs te zeggen heb, zeg dan niets.” Dit gaf mij een heel onveilig gevoel voor iemand die vaker bij Gall en Gall koopt.
Dit kan toch niet de manier zijn om klanten te behandelen? Ik heb dit voorval besproken met mijn familie en vrienden en die dreigen hun klantenkaart op te zeggen. Ik zou het op prijs stellen om wederhoor te geven en onderzoek te doen naar wat er aan de hand is geweest. Want nogmaals, zo ga je niet om met klanten.

Groet,

Kris Fritsche
krisjefritsche@hotmail.com

Ik ben pas tevreden als er onderzoek wordt gedaan naar mijn klacht en ik daar reactie op krijg.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gall & Gall

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gall & Gall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KrisFritsche