Klacht: Onjuist voorgelicht over contract

op 23 januari 2014 over Online in de categorie Alles-in-1

Een jaar geleden werd ik gebeld door Online of ik gebruik wilde maken van een nieuwe actie. 2 jaarsupersnle internet etc. Omdat ik anti-kraak woon en snel wil kunnen opzeggen hoefde ik dit niet in eerste instantie, en wilde ik bij mijn huidige contract blijven. Toen de man mij zei dat ik maandelijks kon opzeggen zelfs in de kortingsperiode ben ik onder die voorwaarde akkoord gegaan. Nu ga ik dus daadwerkelijk verhuizen maar zegt Online dat ik mijn contract NiET kan opzeggen voor februari 2015. Na mijn klachtenbrief willen ze de opname ook niet terugluisteren omdat volgens hen hen contract onder deze voorwaarden nooit afgesloten had kunnen worden. ( ons gesprek van destijds zou beluisterd zijn alvorens mijn contract daadwerkelijk geactivieerd zou worden). Maar ik weet echt zeker dit besproken te hebben. Zojuist is mij telefonisch verteld dat ze de opname niet gaan terugzoeken en dat ik nog een jaar moet doorbetalen. Ik kan niks meer doen, behalve betalen en dat vind ik absurd.

Dat ze het gesprek toch afluisteren dat ik destijds gevoerd heb, en dan alsnog mijn contract voortijdig beëindigen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lotte87