Klacht: Onjuist onderdeel verkeerd merk en week levertijd i.p.v. 24 uur.

op 05 juli 2017 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Ik heb een Febi ventillatie-motor besteld voor mijn volvo want mijn huidige is kapotgegaan, had er nogal haast mee i.v.m. de enorme warmte buiten. Ik krijg netjes een orderbevestiging via onderdelenshop24 (AUTODOC/Duitse firma) met het juiste artikelnummer daarin. vervolgens duurt het bijna een week voordat ik een bevestiging krijg dat het onderdeel wordt opgestuurd met daarbij een factuur met een totaal verschillend onderdeelnummer. blijkt er een TYC opgestuurd te zijn i.p.v. een FEBI. Bellen met de helpdesk word je niet wijzer van, kortom je moet het ermee doen.

Ik ben tevreden als ik het bestelde onderdeel van het merk FEBI bij mij op de mat heb liggen. Pas dan zal ik het huidige onderdeel retour sturen op hun kosten! Ook wil ik een tegemoetkoming aangezien ik nog steeds zonder airco rijd in deze hitte!!!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarcelB1983