Klacht: onjuist geïnformeerd door ns medewerker

op 06 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

na 1 jaar tevreden klant met dalvrije abonnement, wou ik voor mijn studie een nieuwe abonnement zoeken en ben ik door de NS medewerker verkeerd geïnformeerd, betreffende de “rit naar reis’ regeling dat die ook zou gelden wanneer van van vervoerder zou wisselen bij het in en uitchecken.

ik had de abonnement afgesloten op de woord van ns want dat lijkt me logisch en een dag voor me school kwam ik erachter dat dat niet waar is want zodra ik zou overstappen naar andere vervoerder zou ik weer moeten betalen als de eerst incheck tijdens de daluren bevindt en de overstap naar andere vervoerder tijdens spits.

Na contact opgenomen te hebben met ns hierover gaven ze mij gelijk en wouden ze de abonnement opzeggen en boden ze excuses aan. dat is heel mooi…. alleen moet ik nu elke dag op en neer reizen met de auto omdat de abonement met totaal niet voordelig gaat uitkomen en omdat ik een andere abonnement bij een andere vervoerder zou nemen het pas volgende maand in gaat.

Als de medewerker het me eerder had verteld dan was ik bij een andere vervoerder een andere abonnement gesloten en zou ik nu normaar naar school kunnen.

Ik heb dit allemaal aan ns voorgelegd en gevraagd of ze mij niet iets anders kunnen aanbieden om alsnog naar mijn school heen te kunnen tegen betaalbaar of vergelijkbaar prijs. Maar dat kreeg ik niet ondanks dat ik door hun toedoen schade word aangedaan.

Ik reis elke dag van winterswijk naar enschede, als u mij tegenmoet zou kunnen komen met welke abonnement dan ook zodat ik naar school kan al is het een traject abonnement of een dalvrije abonnement als ik maar zonder extra kosten kan reizen want ik moet tijdens dat rit van arriva naar ns en vervolgens verder met syntus reizen..

dus ik hoop dat jullie mij als vergoeding voor de schade die me is aangedaan en als klant van jullie mij hiermee kunnen helpen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klant899