Klacht: Onjuist behandeld in Culemborg

op 17 mei 2016 over Esso in de categorie Tankstations

Ik heb vanmorgen om 07.20 uur getankt bij de Esso in Culemborg getankt. Het ging om een bedrag van 20.32 euro Euro ongelood. Bij het betalen bleek dat de pas die ik gebruikte niet meer in gebruik was. Het was mijn oude pas die ik aanzag voor mijn huidige pas. ik gaf bij de baliemedewerkster aan dat ik mijn goede pas waarschijnlijk in mijn tas had laten vallen en gaf aan dat ik deze ging zoeken, dat was goed zei ze. Ik heb gezocht in mijn tas maar helaas kon ik mijn pas niet vinden. Ging terug en melde dit bij de baliemedewerkster en vroeg of ik dit anders kon oplossen. De baliemedewerkster gaf aan dat dit kon en dat ik mijn id kaart kon achterlaten en dat ik later kon betalen. Haar collega (Anne) onderbrak ons en zei dat dit niet mogelijk was en dat ik iemand moest regelen om te komen betalen. Ik gaf aan dat dit niet direct kon. Anne vroeg of ik mijn telefoon wilde achterlaten en dat ik deze bij het betalen van de brandstof weer terug kreeg. Ik heb mijn telefoon achter gelaten en ze had een kopie van mijn paspoort gemaakt. Ik gaf aan dat ik rond 18 uur zou komen betalen. Anne bood excuses voor het ongemak. Gaf aan dat dit niet erg was en ging naar mijn werk. Op mijn werk heb ik mijn man gebeld om te vragen of hij kon gaan betalen en mijn telefoon ophalen. Had geen zin om dit na mijn werk nog te doen. Ik heb een uur van tevoren tankstation in Culemborg gebeld en aangegeven dat mijn man de betaling kwam doen en mijn telefoon ophalen. De medewerkster zei dat dit prima was! Mijn man ging rond een uur of 11 betalen en moest toen 2 getuigen halen en paspoort voordat hij kon betalen en mijn telefoon mee kon nemen. Dit is niet eerder aangegeven toen ik belde en begrijpt de relevantie totaal niet. Wie gaat er zomaar een rekening betalen en hoe weet iemand dat daar een telefoon op te halen is??? Ik vind de behandeling ongehoord. Als iemand de intentie heeft om niet te betalen dan zou diegene nooit naar binnen lopen. Ik wilde het snel oplossen en dat krijg wordt je onjuist behandeld. Ik weet in ieder geval waar ik niet moet zijn voor mijn benzine! Ik ga dit ook melden bij de geschillen comissie.

Excuses voor de onheuse bejegening en een tegemoetkoming

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esso

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rachidlachkar