Klacht: Onjuist behandeld en onvriendelijk en geen geld

op 04 mei 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Al jaren ben ik klant bij AH bonuskaart nr. 2 620594 521200, en doe wekelijks de boodschappen bij Albert Hein Retailpark Roermond
Vandaag was voor de 2e keer in 14 dagen de betaalautomaat buiten werk dus ik vroeg aan de kassière bij de hoofdingang of ik geld kon pinnen want de automaat was buitenwerk. Ik werd afgesnauwd en kreeg geen geld moest maar ergens anders pinnen leuk als je bijna niet kunt lopen.
Dit is nu de 2e keer dat zij mij zo behandeld ik ben er niet van gediend ook de opmerking moeten andere winkels maar een pinautomaat nemen dan hebben wij er geen last van. Zij staat bij diverse klanten niet goed aangeschreven.
Ze mag blij zijn dat mensen de boodschappen komen doen bij AH want dan heeft zij werk en een salaris.
In andere winkels kun je wel bij pinnen als dat nodig is daarom overweeg ik ook om geen boodschappen meer te doen bij AH. Ook kennissen hebben dit idee want ze worden regelmatig door de betrokken medewerkster afgesnauwd.
Jammer dat AH dit niet beter bewaakt en de klant4n probeert te hul[p te zijn als dat nodig is en ook jammer voor de goede medewerkers(ters)

Het zou wenselijk zijn als de geldautomaat om welke reden dan ook buiten werking de klanten gewoon geld kunnen pinnen aan de kassa zodat zij vooruit kunnen zekers als ze erg moeilijk te been zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door veldeke