Klacht: Onhygiënisch verblijf

op 02 september 2018 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Beste Roompot
Na meerdere locaties bezocht te hebben is dit toch wel echt een tegenvaller. Ik heb via vakantie veilingen een weekend bij de roompot geboekt maar helaas zagen we bij aankomst al meteen dat het huisje erg vies is. Zo ligt er vooral in mijn slaapkamer veel honden haar. Ook in de woonkamer er is totaal niet gestofzuigd. Het zijn lange zwart witte haren we zijn meteen na de receptie gegaan om het te melden en we kregen een schoon dekbed meer niet? Er liggen steentjes en zand op beide matrassen ik denk dat er een hond op het bed heeft geslapen? Mijn moeder is allergisch voor lange haren we hebben zelf een hond maar die is kort harig. Als we gaan douche loopt de douche helemaal blank en komen er haren uit het putje. De koelkast was vies van etenswaren. En het kook waren ook. Ook is het park zelf erg verouderd. Bij het kopen van iets kregen we geen blauwe koos konijn munten die waren op? We gaan straks uit checken want me moeder zit helemaal verstopt en we slapen hier niet prettig in de viezigheid. Ik verwacht ook wel een oplossing vanuit jullie want dit is wel heel erg. Ik ben in juli nog naar de roompot in weertenbergen geweest dus ik weet wel een beetje wat we mogen verwachten en mijn weekend en dat van me moeder is veranderd is een nachtmerrie en we gaan eerder na huis. Een hoop gesjouw voor dit allemaal? We waren toe aan een weekend rust maar dat is er niet van gekomen op deze manier. Niks is schoon en goed geregeld ik zou graag me geld terug willen.
M.v.g van Pruissen

Als ik me geld terug heb. Dit was het totaal niet waard.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 07 september 2018 om 09:13 geantwoord