Klacht: onhulpzaam onvriendelijk personel

op 11 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

cor kiebomplein
vandag ik wil twee tuinstoel kussen kopen ik vraag medewerker zij wil niet mij helpen zo maar uit hoofd zeg zij wij hebben geen , maar ik weet omdat gisteren twee gekocht in de voorraad hebben ze helllas een showmodel moeten kopen doorde slechte personel ik nu naar andere fillial nog een zoeken zij verdind niet daar werken 9 september ik klachten dit pesonel van cor kiebomplein blokker

Gewenste Oplossing:

niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 12 september 2016 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht over onze serviceverlening.

Ik vind het erg jammer om te lezen dat u onze service als negatief heeft ervaren. De medewerkers in de winkel horen u gewoon te helpen. Dat is een groot onderdeel van hun werk, het adviseren en assisteren van bezoekers aan de winkel.

Blokker hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid en service. De situatie die u beschrijft is niet wat u van ons kunt verwachten. Excuses voor het ongemak.

Verder wil ik u bedanken voor de moeite die u heeft genomen om uw klacht aan ons kenbaar te maken. Om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen, zorg ik ervoor dat uw klacht intern wordt besproken met de rayon- en bedrijfsleider van de desbetreffende winkel.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door -----0000