Klacht: onhulpzaam onvriendelijk personel

op 11 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

cor kiebomplein
vandag ik wil twee tuinstoel kussen kopen ik vraag medewerker zij wil niet mij helpen zo maar uit hoofd zeg zij wij hebben geen , maar ik weet omdat gisteren twee gekocht in de voorraad hebben ze helllas een showmodel moeten kopen doorde slechte personel ik nu naar andere fillial nog een zoeken zij verdind niet daar werken 9 september ik klachten dit pesonel van cor kiebomplein blokker

niet

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 12 september 2016 om 12:00 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht over onze serviceverlening.

Ik vind het erg jammer om te lezen dat u onze service als negatief heeft ervaren. De medewerkers in de winkel horen u gewoon te helpen. Dat is een groot onderdeel van hun werk, het adviseren en assisteren van bezoekers aan de winkel.

Blokker hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid en service. De situatie die u beschrijft is niet wat u van ons kunt verwachten. Excuses voor het ongemak.

Verder wil ik u bedanken voor de moeite die u heeft genomen om uw klacht aan ons kenbaar te maken. Om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen, zorg ik ervoor dat uw klacht intern wordt besproken met de rayon- en bedrijfsleider van de desbetreffende winkel.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Saskia
Blokker webcare