Klacht: onheuse behandeling door chauffeur buslijn 18

op 19 juni 2016 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke dag maak ik gebruik van lijn 18. De laatste (zomer)tijd maak ik steeds hetzelfde mee. Bij nadering van halte Staalmeesterslaan verhoogt de chauffeur het tempo, rijdt door of laat me voorbij de halte pas uitstappen. Op mijn vraag waarom? antwoordde hij vandaag: dan mot je eerder drukken. Ik kan toch moeilijk voor de voorlaatste halte het stopteken gebruiken. Vandaag (19-6) tussen16.10 en 16.15 kwam ik op deze halte weer tussen de deur te zitten met mijn kar. Een pijnlijke knie is het resultaat.

Gewenste Oplossing:

Als de betreffende chauffeur een waarschuwing krijgt en ik weer veilg van bus 18 gebruik kan maken. De overige chauffeurs verdienen overigens een tien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anne punt