Klacht: onheuse behandeling afrekenen

op 07 maart 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens een lange rij voor afrekenen stonden wij daar met 1 fles port, dus liepen mijn man en ik door naar de klantenservice om daar af te rekenen, vaak wordt dat geroepen door de cassiere als er een lange rij staat en er klanten staan met weinig artikelen. In dit geval werden wij luidkeels teruggeroepen door de cassiere dat dit niet kon en zij eerst moest bellen naar haar collega[ 10 stappen verder] bij de klantenservice.

Wij voelen ons zeer onheus behandeld ten overstaan van vele klanten en omdat er met kennelijk met 2 maten wordt gemeten.

Ik werk zelf al 34 jaar in de detail handel en weet dat je zo geen klanten behandeld.

Uw artikelen worden ook bij Digros verkocht dus wij zijn niet gebonden aan de Deka in Hillegom, maar als Hillegommers willen wij liever als trouwe klant ook klantvriendelijk behandeld worden.

Graag een oplossing

Gewenste Oplossing:

Graag een vriendelijk antwoord wat de algemene regels zijn en een excuus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 04 oktober 2016 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze melding hebben wij reeds op 08-01 afgehandeld, echter is er per abuis niks op de website gezet waardoor de melding hier nog open staat. Hierbij sluit ik de melding. Excuses voor het ongemak.

///

Op 08-01 hebben wij de supermarktmanager verzocht om u te bellen. Dit zou zij dezelfde dag nog gedaan hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door wilaarts@live.nl