Klacht: Onheuse behandeling

op 19 februari 2018 over Fitness 365 in de categorie Sportclub/-school

Geachte Heer Mevrouw,

Naar aanleiding van mijn klacht deel ik u het volgende mede .
op 15 februari 2018 om een uur of 06.45 smorgens kwam ik samen met een paar sporters aan . tegen 06.55 kwam de medewerker van uw organisatie aan . wij die aanwezig waren liepen naar deur om binne te gaan .uw medewerker op zijn beurt heeft ons op een onbehoorlijke manier aangesproken die niet hoort en sloot de deur voor ons neus dicht. 5 min daarna kwam zijn vrouwlijke collega de deur ging toen open zij stond ons in de eerste instansie niet te woord, hele rara blik. toen zijn wij met z”n alle die aanwezig waren naar binnen gegaan om aftewachten tot de poortjes open gaan om te trainen . daar deden wij onze ongenoegen over de behandeling van de twee medewerkers .

ineens kwam de vrouwlijke zicht mee bemoeien met de mededeling dat als ik wij weten dat ze ons weer buiten kan opdonderen, toen wert ik boos en zij tegen haar dat je niet zo om gaat met klanten en dat ik niets meer van haar wilde horen ,toen kwam mannelijke collega onterecht zeggen van dat ik niet zo kan praten met met zijn collega ik zij ik ben in mijn recht om iets te zeggen die niet goed gaat toen kwam hij profoserent voor ons staan . wij met zijn alle hebben onze misgenoegen aan hem kenbaar gemaakt dat vond hij niet zo leuk en had het toen op mijn gemunt hij lied iedereen binnen en mij niet toen begont het het hij begon mij vies en vuil uit te schelden van alles en nog wat , hij zij ik hoef niemand te waarderen ik ben niets verplicht naar klanten, klanten zijn niets hij maakt en breekt daar en dat hij me zal bewijsen dat ik nooit meer daar zal komen trainen .daarna kwam zijn vrouwlijke collega dreigent zeggen van als ik niet weet wie ze is, met anderewoorden ze is een geweldenaarster ,ze sprong van de raam over de bali ze zij ik zal zorgen dat je nooit meer hier mag komen ,ik bleef in de gangstaan ,omdat ik weet dat ik niets verkeert heb gedaan .inplaats ze hun werkzaam heden verder voortzetten hadden ze het op sensatie gemint .
mannelijke medewerker liet me niet verder om te trainen, en mij bedrijgen met woorden die niet naar huis te schrijven is . toen zij de vrouwlijke collega dat hij moest ophouden met schelden tegen mij . naar mijn inziens zag ze het te laat in . toen belde ze de politie ik was blij dat ze de politie had gebeld ik heb niets verkeert gedaan ik betaal optijd mijn trainings kosten toen kwam de politie ,ze hebben haar gesproken toen hebben ze mij gesproken ik heb me zegje gadaan en heb me gelegitimeerd ,toen vroeg vrouwlijke collega naar mijn gegevens . dat had ze ook aan mij kunnen vragen daar dacht ze dus voor de komst van de politie niet in, dan mij bedreigen . ik sport al jaren bij 365 en heb al heel wat mensen daar geintrodiceert en nu dit . ik heb me die zelfde dag elders ingeschreven waar ik me ook thuis voel en heb heelwat mensen daar gezien die om deze zelfde gedrag 365 hebben verlaten. dat is zeer jammer . ik wil alvast zeggen dat ergeen geld meer van mijn rekening kan worden afgeschreven dat indien kosten komen dat de twee medewerkers hiervoor verantwoordelijk zijn . ik hoop zo gouw mogelijk van uw organisatie te horen u kunt mij ook bellen 0637362970 om het een en andere toetelichten
Ik hoop u hiermee voldoend te hebben geinformeerd .

Met vriendelijke groet

Dhr Tjon-A-Len K.R.

Ik ben al jaren bij 365 op en af maar was zeer tevreden ondanks rare geluiden van mede trainers tot 15-02-2018 om 06.55

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fitness 365 over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Kennytjon