Klacht: onheus behandelt

op 10 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

ik stond te wachten op de maagdedries voor lijn 5 0f zes naar daalhof
de halte ligt een beetje uit het zicht van de chaufeur
waardoor ik al tweekeer heb meegemaakt dat ze op het laatste moment stopte.
bus 9306 5 of 6 om 15,32 richting Daalhof leek of hij mij wat laat zag en ik zwaaide met mijn ov kaart en zei stop stop.ik zag geeen knipperlicht naar rechts
De schaufeur maakt mij uit voor agresief., ik probeerde duidelijk te maken dat gezien de snelheid ik dacht dat hij doorreed,wat nog al eens gebeurde
maar gaf geen kans om uit te leggen en bleef roepen dat ik agresief was.wie was hier nu agresief ?

verschillende haltes waren nogal abrupt met remmen.
ik was naar mijn mening echt niet agessief .dat is niet mijn stijl , zeg altijd goede morgen als k binnen kom.daar zijn hele gezellige schauffuurs onder die echt plezier in hun werk hebben en zich niet zo gauw aangevallen voelen.
Misschien kunt u iets aan de plaats van de bushalte doen.
of is deze maar tijdelijk,
verder reis ik altijd met veel tevredenheid met uw busschauffeurs
vriendelijke groeten Mvr Moonen

eigen
lijk altijd dit heb ik nog niet eerder meegemakt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 september 2018 om 16:53 geantwoord

Beste EB Moonen-Manders,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Wij gaan niet over de locaties van haltes. Hier gaat de gemeente over. Je kunt een verzoek of klacht bij de gemeente neerleggen.
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva