Klacht: Onhandig gebruik van koffiezet machine

op 22 augustus 2016 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Goede middag, ik heb voor mijn verjaardag een koffiezet machine gekregen.type C1440. Mijn probleem met deze machine, heeft te maken met de manier waarop de machine is gemaakt.Staat de machine langs de wand,dan zie je de water indicatie maar aangezien de deksel van het filter vast zit en je de filter eronder uit moet draaien naar rechts moet je de machine van de muur weg schuiven om de koffie er in te doen. zet je de machine naar voren of andersom langs de achterwand heb je geen zicht meer op de watermeter.waarom is er niet gekozen voor een naar links draaiend filter zodat je het kunt vullen en tevens kunt zien hoeveel water erin zit. Of een losse deksel boven het koffie filter.
in afwachting van u antwoord,
vriendelijke groet,

J.D.Nihot

Als de machine zo neergezet kan worden dat je het filter kunt vullen en de waterinhoud ziet zonder te schuiven en te draaien met het apparaat.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tefal nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door cor nihot