Klacht: Ongewild verlengd met 3 jaar vaste lijn

op 14 januari 2017 over ZakelijkeTelefonie.nl in de categorie Mobiele Telefonie

In 2013 hebben wij opgezegd maar hierop kregen wij een nota van 1700 euro.
Na veel gepraat weer aan laten sluiten met een ander nr want ons eigen nr mochten we niet meer houden. Een maand na dit schijnt er een mail gestuurd te zijn die ons contract verlengende met nog eens 3 jaar.
De schrik was groot mede omdat wij de vaste lijn niet gebruiken dat we aan deze maatschappij zitten tot 2019.
Op de vraag of ze konden aantonen dat we getekend hebben hiervoor werd er behoorlijk agressief gereageerd door de telefoon.
Aan de gespreks lijst kan deze maatschappij zien dat deze tel niet wordt gebruikt.

als ons contract zoals wij op papier hebben stopt per okt 2016.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZakelijkeTelefonie.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeTelefonie.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZakelijkeTelefonie.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeTelefonie.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZakelijkeTelefonie.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZakelijkeTelefonie.nl

Heeft op 22 september 2017 om 10:22 geantwoord

Beste meneer Snel,

Naar aanleiding van uw klacht op een ander platform hebben wij telefonisch contact met u gehad. U bent met mijn collega tot een oplossing gekomen en daarmee is de klacht tevreden afgesloten.

Mocht u nog vragen hebben hoor ik dat graag.

Fleur Meesters, MTTM

Alle klachten die gemeld zijn door J snel