Klacht: ongewild uitgelogd met een boete als gevolg

op 22 september 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

gisteravond heb ik mijn auto geparkeerd in breda en ben ik ingelogd via parkmobile om 2014 uur. ik had les tot 2215 en rond 2230 liep ik naar mijn auto en logde meteen uit toen ik vlakbij was. ik liep met een mede student en we hadden het over tarieven (zij stond bij een parkeerpark geparkeerd en ik in een straat in de stad) en daardoor zag ik dat ik maar euro 1,35 moest betalen over deze avond maar ik zag daarna ook dat ik maar was ingelogd tot 2044 uur. dat is gek want ik heb mezelf niet uitgelogd omdat ik in de les zat. hoe is dit mogelijk?
vanochtend zag ik dat er een bekeuring onder mijn wisser zat!
hebben jullie misschien een verklaring hiervoor? ik heb gekeken of er misschien een storing oid was maar ik kan hierover niets vinden.
ik hoor graag jullie reactie.

alvast dank,
met vriendelijke groet, marloes leenders

ik wil graag weten hoe het kan dat ik zomaar word uitgelogd…
kunnen jullie dit nagaan?

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ParkMobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ParkMobile

Heeft op 28 september 2017 om 08:27 geantwoord

Beste mevrouw Leenders,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend te vernemen dat u een boete heeft ontvangen. Wij kijken dit uiteraard graag voor u na, echter kunnen wij aan de hand van uw mobiele nummer en e-mailadres helaas geen account bij ons achterhalen.

Graag vernemen wij van u het geregistreerde 06-nummer of klantnummer, zodat wij u verder kunnen helpen.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Whitney van der Koelen
Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door kroonjuwelen