Klacht: Ongewild abonnement op Glossy

op 17 juli 2012 over Betapress in de categorie Tijdschriften

Na jaren een abonnement op Avantgarde te hebben gehad, kreeg ik in december 2011 een brief van Betapress dat Avantgarde was gestopt te bestaan. In de brief stond dat mijn Avantgarde abonnement zou worden omgezet in een abonnement op de Glossy. Wanneer ik de Glossy niet zou willen en ik het resterende abonnementsgeld van Avantgarde terug zou willen krijgen, zou ik voor 31 december 2011 een mail moeten sturen naar Betapress.

21 december 2011 heb ik een mail gestuurd naar Betapress om te melden dat ik geen prijs stel op de Glossy en dat ik mijn resterende abonnementsgeld van de Avantgarde terug wil ontvangen. Daar heb ik een geautomatiseerde ontvangstbevestiging op ontvangen per email, maar geen enkele verdere reactie. Omdat ik nog steeds Glossy’s in de brievenbus kreeg, heb ik op 22 juni 2012 nogmaals een email gestuurd om te melden dat ik geen Glossy wil. Daar heb ik wederom een ontvangstbevestiging op gekregen, maar weer geen enkele verdere reactie.
Op 17 juli 2012 heb ik gebeld met Betapress. Er werd me verteld dat het resterende abonnementsgeld van mijn Avantgarde abonnement toch was overgezet op een Glossy abonnement, ondanks dat ik had aangegeven dat ik dat niet wilde. Volgens de Betapress-dame aan de telefoon is daar nu niks meer aan te doen en had ik maar eerder moeten bellen.

Mijn klachten zijn:
– dat mijn Avantgarde abonnement ongevraagd is omgezet in een abonnement op een ander tijdschrift
– dat ik nooit enige reactie op mijn emails heb gekregen, behalve geautomatiseerde ontvangstbevestigingen
– dat ik mijn resterende abonnementsgeld niet krijg teruggestort

Het resterende abonnementsgeld van mijn Avantgarde abonnement teruggestort krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door agmesie