Klacht: Ongewenste telefonische benadering

op 21 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We worden herhaaldelijk gebeld door de firma, terwijl we allang geen klant meer zijn. Ondanks herhaaldelijke verzoeken om onze contactinformatie te verwijderen uit hun bestand worden we nog altijd gebeld.
Ook het bel-me-niet-register biedt geen uitkomst.

Gewenste Oplossing:

Dat privilege er per direct mee stopt contact met ons op te nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 21 januari 2014 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben uw opmerkingen over Privilege op 20 januari 2014 ontvangen via klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat u niet meer telefonisch benaderd wilt worden.

In overleg via de mail op 21 januari 2014 is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

Alle klachten die gemeld zijn door ronan7678