Klacht: Ongewenste rekening van puzzelbrein

op 02 september 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Hebben mij gebeld of ik een abonnement wilde maar heb aangegeven dat ik geen abonnement wilde
Toch sturen ze gewoon de boekjes en een rekening van 75,30 euro
En niet gewoon een rekening gelijk een herrinering met als dreiging er in van als je niet betaald binnen 14 dagen komen er 40 euro incassokosten bij

Als dit gewoon nietig verklaart word en geen rekening hoef te betalen voor iets wat ik niet besteld heb

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Puzzelbrein

3 maanden geleden - Geachte heer-mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 05 september 2018 om 10:39 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer-mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Pokimon