Klacht: Ongewenste reclame in TV-gids en zenderinformatiebalk

op 22 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Terug van vakantie werd ik gisteren geconfronteerd met reclame voor een film “Alvin and the Chipmunks” in de informatiebalk van elke zender en in de TV-gids van Tele2. Ik vind het ongehoord dat er dergelijke reclame te zien is op elke zender en in de TV-gids, terwijl ik voor maandelijks voor deze dienst betaald. De kijker wordt tegenwoordig overspoeld door schreeuwlelijke commercials en heeft geen nood aan nog meer reclame tijdens het wegzappen. Bovendien wordt er erg veel ruimte ingenomen voor deze reclame in de TV-gids waar ik nuttige info wil zien.
Ik heb geen idee hoeveel geld Tele2 krijgt om deze onzin te plaatsen, maar het respectloos ten opzichte van hun klanten en ik ben geïrriteerd genoeg om van provider te veranderen.

Teruggaan naar de vorige versie waar geen film- en andere reclame te zien in in de TV-gids en zenderinformatiebalk.
Alternatief is een verlaging van mijn maandelijks kosten aangezien Tele2 geld krijgt voor deze reclame te koste van mijn kijkplezier.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 24 juli 2012 om 11:20 geantwoord

Tele2 is continue bezig om haar producten en dienstverlening te verbeteren. Zo is onlangs het TV-menu aangepast zodat films, wedstrijden en een gemist programma makkelijker besteld kunnen worden. Meer informatie hierover vinden klanten hier: https://forum.tele2.nl/nieuws-and-acties-175/film-wedstrijd-programma-bestellen-voortaan-na-g-makkelijker-10998/

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Cumulonimbus