Klacht: Ongewenste pakketje

op 04 juni 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Op instagram gevonden en was gaan nieuwsgierig gaan kijken hoeveel het kost om te posten, daarna heb ik de window gesloten en toen opeens 3 weken later een pakketje in de brievenbus gevonden met 30 maskers en een factuur van 84,90 euro. Ik heb het pakketje gelijk terug gestuurd, track and trace code doorgegeven, dat was op 24 maart. het is nu 4 juni en ik krijg nog steeds herinnerings emails dat ik nu 125 euro moet betalen. Ik heb hun klanten service al zo vaak gemaild maar ze helpen voor geen meter

als ze me eindelijk met rust laten en op houden met emails sturen voor een bestelling die ik niet besteld heb.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 26 juni 2017 om 19:22 geantwoord

Beste Zoe, wij hadden inderdaad uw retourzending in goede staat ontvangen, maar per abuis was de factuur niet gesloten, waardoor u herinneringen bleef ontvangen. Dit had absoluut niet mogen gebeuren. De factuur is nu gesloten, u zult geen herinneringen of e-mails inzake uw zending meer ontvangen. Excuses voor het ongemak.

4 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Luxstyle.nl is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door zoeyarza