Klacht: ongewenste, niet bestelde paketjes met voedingssuplementen

op 31 augustus 2018 over Bela Vita in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Mijn bejaarde ouders ontvangen reeds maanden pakjes met daarin voedingssupplementen. Deze hebben zij niet besteld. Telkens krijgen zij daarbij wel een rekening toegestuurd die ze betalen.
Zij hebben reeds een brief gestuurd om hiermee te stoppen doch hierop hebben zij geen respons ontvangen. De praktijken gaan bewoon door.
Zij worden hier werkelijk ziek van. Ondertussen zijn dat er 100 doosjes met pillen.
Tegelijkertijd zitten bij de pakjes ook telkens boodschappen dat zij 7000 euro gewonnen hebben, als zij maar een enveloppe terugsturen. En op de enveloppe staat standaard aangekruist dat de bestelling is ingesloten.
Mijn ouders zijn oud, en ter goedertrouw.
Gelieve onshen te helpen zodat deze malafide praktijken stoppen.
Als ik het adres Belvita opzoek blijkt dit een direct marketing bureau te zijn met postbus in Maaseik en in Weert (NL), en dit bureau verkoopt adressen aan derden, die ook dan berichten en brieven kunnen schrijven.

Dat wij geen pakjes meer ontvangen en geen formulieren voor deelname aan wedstrijden waarin grote sommen geld worden beloofd.
Dat impliceert dat het adres van mijn ouders uit de databestanden van belvita worden geschrapt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bela Vita

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bela Vita nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deoda