Klacht: Ongewenste levering.

op 22 mei 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

24-04-2016 heb ik bij lux style detox pleister besteld. Daar kreeg ik een mail dat deze het warenhuis hadden verlaten en onder weg waren. Ik hebdeze ontvangen en ben daar erg tevreden over. Nu krijg ik 19-05-2016 een pakketje op de mat met een product voor mijn wimpers met een rekening va €64.00. Ik heb dit niet besteld. Heb hier over gemaild. Wordt mij verteld dat het wel besteld is maar waarschijnlijk per ongeluk . Ik heb geen bevestegingsmail gekregen dat er een bestelling geplaatst is. (Die is er ook niet) . Nu kan ik het terug sturen. Maar de verzendkosten zijn voor mijn rekening. Daar ben ik het niet mee eens, het gaat maar om een bedrag van €4.95 , maar dit is een principe kwestie. Ik betaal niet voor iets wat mij zomaar toe gestuurd wordt. O ja , kreeg nog wel een mail als ik het product afnam de verzendkosten en administratie kosten kwijt gescholden werden.

Ik ben tevreden als ik kosteloos het pakketje terug kan sturen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne apswoude
x