Klacht: ongewenste en niet bestelde artikelen ontvangen

op 18 mei 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Mijn dochter heeft via FB gekeken op de reclame voor blackheadkiller van LuxStyle. Om achter de prijs voor dit artikel te komen moest zij eerst allerlei persoonsgegevens invullen. Uiteindelijk bleek het product 14,91 euro te kosten en heeft zij de site verlaten. GEEN bestelling geplaatst dus. Nu blijft LuxStyle rekeningen sturen, inmiddels met herinneringskosten en buitengerechtelijke incassokosten totaal 54,91 euro en dreigt met een incassobureau. Het niet bestelde product is wel naar mijn dochter opgestuurd en ik heb dit persoonlijk geretourneerd naar de afzender. Ik benadruk nogmaals dat er GEEN bestelling is geplaatst en ik het heel naar vind dat mijn dochter nu allerlei dreigbrieven krijgt terwijl zij geen zaken heeft gedaan met dit bedrijf en het artikel keurig heeft teruggestuurd. Ik verzoek u vriendelijke haar gegevens te verwijderen uit uw systeem

Ik verzoek u vriendelijk, doch dringend, haar gegevens te verwijderen uit uw systeem en haar geen facturen of brieven meer te sturen.
U heeft geen opdracht voor aankoop, dus u heeft geen recht mijn dochter zo te bedreigen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KH1965