Klacht: Ongewenste e-mails / SPAM

op 28 juni 2016 over NBD-AUCTIONS in de categorie Online Veiling

Zelfde klacht als Nathan Veenstra:
Ik ontvang ongewenste e-mails van Albert van NBD Auctions. Ik heb mij nooit opgegeven voor e-mails van deze partij en Albert stuurt deze (hoogstwaarschijnlijk ook geautomatiseerd) naar een e-mailadres dat officieel niet bestaat en enkel als alias wordt gebruikt voor mijn bedrijf.
Het stoort mij dat er gedaan wordt alsof ik me heb ingeschreven, omdat er wel een uitschrijflink in de mail staat. Ik zou mij echter nooit met dit e-mailadres inschrijven voor wat voor nieuwsbrief of mailinglijst dan ook.

Ik wil een persoonlijke e-mail van Albert dat ik geen SPAM meer van hem zal ontvangen. Ik ben bang dat als ik de unsubscribe optie in zijn bericht gebruik, mijn e-mailadres in een database van geldige adressen wordt opgenomen. Daarom gebruik ik die optie dus nooit!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NBD-AUCTIONS in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht dutch lion

10 maanden geleden - Op 5 juli ontving ik ondanks mijn klacht opnieuw een e-mail van NBD Auctions, dit keer ondertekend door Patrick. Ik wens geen SPAM meer van ze te ontvangen.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NBD-AUCTIONS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NBD-AUCTIONS

Heeft op 06 juli 2016 om 11:34 geantwoord

uw mailadres komt uit onze dubbele opt-in bestand. In elke mail staat een link (midden in, onder de ondertekening) waarmee u zich van onze lijst kunt verwijderen. Tevens staat erbij dat u kunt mailen, wanneer u onze mailing niet meer wenst te ontvangen en staat ons telefoonnummer erbij.

Op uw verzoek heb ik u nu handmatig verwijderd. U had dit zelf gezien het bovenstaande ook heel eenvoudig kunnen doen.

Mvg NBD Auctions

Heeft op 06 juli 2016 om 11:42 geantwoord

Op 5 juli ontving ik ondanks mijn klacht opnieuw een e-mail van NBD Auctions, dit keer ondertekend door Patrick. Er is dus in feite niets gebeurd.

Alle klachten die gemeld zijn door dutch lion