Klacht: Ongewenste e-mail

op 05 augustus 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 augustus 2017 ontving ik onverwachts een e-mail van GroupDeal. Ik zou mij volgens de tekst daarvoor hebben opgegeven. Dat heb ik niet, ik doe nooit zoiets. Een dag later weer eentje. Het blijkt dat je er niet voor kan afmelden. Ik heb het nu geblokkeerd. Mijn klacht bestaat dus uit twee delen: 1) ongevraagde e-mail en 2) waar je je ook nog eens niet voor kan afmelden.

Gewenste Oplossing:

Nooit meer iets ontvangen van GroupDeal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 06 augustus 2017 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Eckhardt,

Wanneer u zich niet via een van onze websites heeft ingeschreven, heeft u waarschijnlijk ooit ergens op een andere website of bij een aankoop toestemming gegeven om uw e-mailadres te gebruiken voor commerciële doeleinden.

In ieder geval jammer om te horen dat u geen nieuwsbrief meer zou willen ontvangen, dus daarom hebben wij u uitgeschreven voor onze nieuwsbrief met het e-mailadres dat u bij deze klacht heeft geplaatst.

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door GroupDealHater