Klacht: Ongewenste bestelling

op 08 september 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Pakketje met Detox Deluxe foot pads ontvangen.
Ik heb alleen maar via een link op facebook gekeken op de site omdat ik de prijs wilde weten.
Dit kon je alleen maar zien na het invullen van mijn gegevens.
Ik vond de prijs + delivery fee + invoice fee te hoog, dus heb toen de webpagina afgesloten.
Wat schetste mijn verbazing, bij thuiskomst van vakantie lag het pakketje incl. factuur in de bus.
Heb ze gemaild en moest het pakketje dan retour moet sturen.
Dit gaat mij geld kosten, wat ik niet van plan ben omdat ik immers niks heb besteld.
Tevens heb ik een plaatje ontvangen met IP adres met daarop een Frozen order ???

Ik heb ze in de gelegenheid gesteld om het pakketje te komen halen. maar dat zijn ze niet van
plan omdat ze alleen maar een nederlandstalige klantenservice en geen ontvangst-/verzendpunt
in Nederland.
Wat moet ik nu doen?

Als ik niet hoef te betalen en nergens aan vast zit wat ik niet wil en niet om gevraagd heb, desnoods
aangetekend retour sturen op hun kosten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 25 september 2016 om 23:10 geantwoord

Beste mw. van Linstee,

Bedankt voor uw schrijven.

De bestelling is verwerkt naar aanleiding van het invullen van het bestelformulier en het bevestigen van de te ontvangen hoeveelheid in het keuze menu.

We hebben de retournering inmiddels ontvangen en de factuur is gesloten. U kunt eventuele herinneringen dan ook negeren.

Verder nog een fijne dag!

Alle klachten die gemeld zijn door FvanLinstee