Klacht: Ongewenste bestelling

op 26 juli 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik keek op instagram via reclame naar het product Quickmax. Deze heb ik niet besteld maar ik kreeg het enkele dagen later thuis toegestuurd met een factuur er bij van €43,90. Verschillende keren heb ik mails gestuurd naar het bedrijf dat ik dit product niet besteld heb maar ik kreeg geen reactie. Ik heb de rekening niet betaald en krijg nu weer een aanmaning waarin mijn rekening al is opgelopen tot €78…

Ik zou blij zijn moest het bedrijf stoppen met facturen sturen naar mensen die niets hebben besteld!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 31 juli 2016 om 17:39 geantwoord

Beste Alana,

We hebben u meerdere malen een e-mail gestuurd; deze zijn wellicht in uw spamfolder terecht gekomen?

U kunt absoluut welke items dan ook naar ons retourneren als u er niet gelukkig mee bent.

Houd er rekening mee dat de items die u wilt retourneren in de zelfde staat dienen te zijn als dat ze aan u verkocht werden. Dit betekent dat we geen producten kunnen accepteren waarvan onderdelen missen, die beschadigd zijn of bijvoorbeeld een beschadigde doos hebben. Met andere woorden, de geretourneerde items moeten zich in een staat bevinden die LuxStyle de mogelijkheid geeft het opnieuw te verkopen.

Het is altijd de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat de producten veilig bij LuxStyle aankomen.

U kunt uw pakketje retourneren naar:

LuxStyle ApS
Postboks 1158
5100 Odense C
Denemarken

Voeg s.v.p. een notitie in het pakketje toe met de volgende informatie: ordernummer, naam en adres van u als klant en een telefoonnummer). Als u de originele factuur/pakbon nog in uw bezit heeft, kunt u deze aan uw retourpakket toevoegen.

Indien u gebruik maakt van onze tevredenheidsgarantie, dan zult u hier expliciet melding van moeten maken op de notitie. Houd er rekening mee dat u enkel van deze garantie gebruik kunt maken als u het product daadwerkelijk heeft uitgeprobeerd.
Als u een ongeopend product wilt terugsturen, dan zult u dit binnen 14 dagen na ontvangst moeten retourneren.

Zou u daarnaast i.v.m de factuur ons s.v.p. een mailtje kunnen sturen wanneer u deze bestelling terug heeft gestuurd?

Alvast bedankt.

Alle klachten die gemeld zijn door AlanaCoopmans