Klacht: ongewenste artikelen

op 14 september 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb via facebook op de pagina gekeken. Tot mijn verbazing ontvang ik eerst een aanmaning via mail. Ik heb gelijk terug gemaild dat ik niets had besteld en niets ontvangen. Er werd mij een contract gestuurd voor het traceren van het pakje. Ik heb dit niet ondertekend omdat hierin staat dat je bestelling zoek is en je dus zegt dat je iets hebt besteld.

daarna kwam eindelijk het pakje toen ik dit terug wilde sturen naar Denemarken met bewijs (na bovenstaande ervaring) moest ik 14 euro betalen. Ik heb luxstyle nederland gelijk bericht dat het pakje afhaal gereed ligt.

Ik heb ook rechstreeks geschreven aan Denemarken reeds twee maal maar niets terug gehoord.

Ik heb niet echt hulp nodig maar wilde graag mijn klacht toevoegen.

heb geen idee ga ik ook niet over nadenken heb niets besteld

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Reactie van de melder van de klacht margreet1958

2 maanden geleden - Vanaf gister zit ik in het incasso traject een reminder email gestuurd naar Denemarken geen reacties. Kan helaas ook geen telefoon nummer vinden om te bellen. Ik hoop wel dat er iets wordt gedaan voordat er beslag gelegd gaat worden misschien moet er toch meer bekendheid aan gegeven worden televisie face book linked in.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 25 september 2016 om 23:00 geantwoord

Beste Margreet,

Bedankt voor uw schrijven.

De bestelling is verwerkt naar aanleiding van het invullen van het bestelformulier en het bevestigen van de te ontvangen hoeveelheid in het keuze menu.

Onze klantenservice heeft u destijds de volgende oplossing aangeboden, maar deze heeft u afgeslagen. De oplossing is nog steeds van kracht:

Als u de bestelling niet wilt houden, dan stellen we de volgende oplossing voor:

1. Schrijf retour afzender op de enveloppe en schrijf het volgende adres op
de envelop:

LuxStyle ApS
Agerhatten 27A
5220 Odense SØ
Denemarken

2. Stop de enveloppe nu in de brievenbus.
3. Stuur ons daarna s.v.p. opnieuw een e-mail.
4. Na ontvangst van de e-mail zullen we de factuur sluiten.

Heeft op 26 september 2016 om 07:46 geantwoord

Ik zal het retour afzender sturen met de post. Ben niet gerust op het feit dat het dan afgehandeld is daar je geen bewijs hebt van retour sturen.

Reactie van de melder van de klacht margreet1958

2 maanden geleden - Ik denk dat er ook Actie moet worden genomen tegen dit soort bedrijven.

Alle klachten die gemeld zijn door margreet1958