Klacht: ongewenste afschrijvingen/identiteitsfraude?

op 20 september 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Door het bedrijf FriendFinder is al 4 keer een bedrag via automatische incasso van mijn betaalrekening afgeschreven. Ik heb nog nooit van hun diensten gebruik gemaakt, dus moet er ofwel een fout zijn gemaakt, ofwel mijn handtekening gefingeerd zijn. Na wat googelen blijkt FriendFinder een malafide bedrijf gezien veel meer mensen dit probleem hebben. Toen ik ze contacteerde probeerden ze mijn creditcardgegevens te achterhalen en gaven ze niet de informatie die ik nodig gehad. Vervolgens nam ik contact op met GlobalCollect en blijft de medewerker herhalen dat ik het bedrijf FriendFinder zelf moet contacteren ondanks dat ik dat al gedaan heb.

Ik wil achterhalen of FriendFinder mijn naam gebruikt heeft in dit contact (om te weten of ze ook mijn identeit gebruiken), dus extra informatie over de transacties en dat hen het recht automatische incasso's voor mijn bankrekening te innen ontnomen wordt. Dit kan het beste door GlobalCollect zelf contact te laten opnemen met FriendFinder, gezien zij mij niet ter woord willen staan.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 20 september 2017 om 14:46 geantwoord

20-Sept-2017 Lorenz per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Aangegeven dat deze klacht is doorgestuurd naar Friendfinder. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door naamnietopgegeven