Klacht: Ongewenste afschrijving.

op 10 augustus 2020 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongewenste afschrijving Er is geld van mijn rekening afgeschreven voor een abonnement speedservice Dit heb ik nooit besteld en het bedrag heb ik gestorneerd.

Gewenste Oplossing:

Als er verder geen afschrijvingen komen en hoe kon dit ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

TomTom

Heeft op 04 november 2020 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw , Wij zijn sinds november 2020 actief op Klacht.nl. We sluiten jouw klacht omdat deze gedateerd is en waarschijnlijk al is afgehandeld via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je deze natuurlijk opnieuw plaatsen zodat we jouw case alsnog in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, TomTom”

Alle klachten die gemeld zijn door Th.Kuijpers