Klacht: Ongewenste abonnement

op 09 september 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Ondanks dat ik telefonisch had aangegeven dat ik geen intresse had, krijg je toch een gratis exemplaar aangedrongen. En dan krijg je een rekening van 75.30 voor een half jaar abo..

Natuurlijk zou ik niet willen betalen maar nu ik zie hoeveel mensen hetzelfde meemaken hoop ik dat puzzelbrein er iets aan gaat doen! En stoppen met mensen een abonnement aan te dringen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Puzzelbrein

2 maanden geleden - Geachte heer-mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 14 september 2018 om 09:03 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer-mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door JNYmn