Klacht: Ongewenst voortzetten abonnement ondanks opzegging en einde contract

op 03 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 Maanden voor einde contract abonnement opgezegd via Tele2 mailadres.
Ondanks ontvangst bevestiging (bewaard) van het emailbericht kwam er geen reactie.
Daarna nog twee keer bericht gestuurd en ook hier geen reactie van Tele2 “klantenservice”.
In april liep 2 jarig contract af, maar de incasso liep door, ook ondanks de 3-voudige opzegging.
Na terugzoeken van geïncasseerd bedrag, kwam er ineens wel een teken van leven van Tele2 in de vorm van betalingsherinnering en incassobureau.

Gewenste Oplossing:

Nakoming zorgplicht en stoppen met incasso!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jr.hut