Klacht: Ongewenst sms bericht over betaling !!

op 19 september 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Wij verzoeken u contact op te nemen met 088-0201700 inzake dossier 200273681 mbt EMESA NEDERLAND B.V. H.O.D.N. VAKANTIEVEILINGEN.NL. Intrum Justitia Ik heb 4 kaartjes gekocht van Hazes en betaald 15€. !! Hier bewijs orde 17188796. Omschrijving 4415035287852157. Met vriendelijke groet BBC piek

Voor mij een leer om maar niks meer te kopen via vakantie veiling en zal zeker dit op Facebook gaat zetten !

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 september 2017 om 19:03 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben even uw account bekeken en zien inderdaad dat u 1 van de 2 veilingen hebt betaald.
Het ordernummer die u heeft doorgeeft heeft u betaald. Maar de veiling die u daarvoor won u dezelfde veiling voor € 1,00 meer. Deze veiling heeft u niet betaald en die daarna wel.
Toen u de laatste veiling ging betalen had u ook die andere kunnen zien want die stond namelijk in hetzelfde overzicht.

Wij vinden het daarom ook niet helemaal eerlijk om ons de schuld hiervan te geven.

Wij willen u daarom adviseren om hiervoor contact op te nemen met Intrum Justitia en de nota daar te voldoen.

Larissa-Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Cabriogirl