Klacht: Ongewenst pillen ontvangen

Gisteren en pakket ontvangen in de brievenbus met hierin een doosje pillen en een rekening van 139 euro. Hier ben ik niet van gediend en heb zojuist gemaild naar het mailadres in de rekening. Deze stuurden mij een mail terug dat ik akkoord ben gegaan met de voorwaarden en het product binnen 14 dagen retour sturen naar een adres in estland.

Geen post en ongewenste rekeningen ontvangen en het ophalen van deze pillen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 19 juli 2017 om 05:34 geantwoord

Geachte heer van de Peppel,

Wij constateren dat uw klacht nog openstaat.

Onze klantenservice heeft uw e-mail van 14 mei 2016 in goede orde ontvangen.
U gaf aan ongewenste producten van ons te hebben ontvangen en deze retour wenste te zenden. Hierop heeft onze klantenservice u instructies gegeven voor retourzending.

Wij hebben van u vernomen dat u het pakket retour heeft gezonden. U ontving op een bevestiging van onze klantenservice dat de factuur is ingetrokken.

Uw gegevens zijn uit onze database verwijderd.

U ontvangt geen producten meer van ons.

Wij sluiten deze klacht.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door LeonvdPeppel