Klacht: Ongewenst pakketje ontvangen

op 28 augustus 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Heb op fb hun site bekeken en had een paar dagen later een pakketje in de brievenbus. Heb ze gemaild en moest het pakketje dan retour moet sturen. Dit gaat mij geld kosten, wat ik niet van plan ben omdat ik immers niks heb besteld.Nu paar weken later een aanmanning gehad. Had ze in de gelegenheid gesteld om het pakketje te komen halen. Maar geen reactie. Wat moet ik nu doen?

Als het probleem is opgelost, bewijs dat het afgehandeld is.
Ben helemaal klaar met dit bedrijf.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 25 september 2016 om 23:35 geantwoord

Beste Petra,

Bedankt voor uw schrijven.

De bestelling is verwerkt naar aanleiding van het invullen van het bestelformulier en het bevestigen van de te ontvangen hoeveelheid in het keuze menu.

Als u de bestelling niet wilt houden, dan stellen we de volgende oplossing voor:

1. Schrijf retour afzender op de enveloppe en schrijf het volgende adres op
de envelop:

LuxStyle ApS
Agerhatten 27A
5220 Odense SØ
Denemarken

2. Stop de enveloppe nu in de brievenbus.
3. Stuur ons daarna s.v.p. opnieuw een e-mail.
4. Na ontvangst van de e-mail zullen we de factuur sluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door Peet 68