Klacht: Ongewenst pakketje

op 08 juni 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik klikte via facebook op een product van Lux style omdat ik wel eens wilde weten wat de werking was. Ik zag nergers een prijs, hiervoor moest je je naam en adres invullen. Toen ik de prijs zag heb ik weggeklikt, wilde sowieso alleen informatie in winnen en was van te voren al niet van plan om iets te kopen. Na enkele minuten kreeg ik een mail dat mijn bestelling klaar werdt gemaakt om te versturen en een paar dagen later lag er een pakketje op de deurmat. Ik heb niets besteld en ook mijn verdere gegevens zoals mailadres of bankgegevens opgegeven. Ik heb een aantal keren gemaild en kon het pakketje terugsturen naar Denemarken. Dit heb ik niet gedaan, omdat ik niets heb besteld en de hoge verzendkosten om het terug te sturen dan ook niet ga betalen.
Toeb kreeg ik een mailtje dat ik het pakketje nog niet betaald had en of ik dit binnen twee weken wilde doen. Ik heb hierop niet meer gereageerd, omdat mijn eerdere mails ook geen nut hadden gehad. Na twee weken kreeg ik een mailtje met een aanmaning: er kwam €10-, bij en als ik weer in gebreken ging gaven ze het uit handen en nam de externe incasso het over. Wat moet ik nu doen?

Als Lux style me met rust laat, ik heb nooit iets besteld en alleen informatie ingewonnen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindaah1