Klacht: Ongewenst pakket gekregen niet besteld

op 01 mei 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Begin april heb ik advertentie bekeken op fbook maar niks besteld.enkele dagen later krijg ik mail dat mijn”bestelling”onderweg is.ik mail dat ik niks besteld heb,maar geen reactie!een week later krijg ik mail dat ik mijn bestelling nog niet betaald heb en dat er 10€rappelkosten bijkomen terwijl ik geen pakket heb gekregen!ik mail,maar weer geen reactie!een tijdje later krijg ik een pakket in men bus en heb dit aangetekend met antwoordkaart op 25/04/16(heb dus bewijs)op MIJN EIGEN KOSTEN teruggestuurd en hun weer een mail gestuurd maar weer geen reactie.vrijdag ll. heb ik herinneringsbrief in bus gekregen dat,als ik niet betaal,er nogmaals 10€ kosten bijkomen en bij wanbetaling alles zal overgemaakt worden aan een invorderingsbureau +nog eens 40€ kosten!!en onderaan de brief staat dat mijn volgend pakketje op 05/05/16 wordt verstuurd en laatste datum om dit te annuleren op 02/02/16 is!!wat zijn dit voor praktijken??!!heb zoiets nog nooit meegemaakt en wil niks ontvangen want heb helemaal niks besteld!!

Ik wens helemaal geen paketten te ontvangen en de kosten voor het teruggestuurde pakket terugbetaald!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cristel Michiels