Klacht: ongewenst pakket en discriminatie ex upc klanten

op 20 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik was ooit klant geworden van Bart, daarna werd het Chello, toen Upc en al deze overnames zijn vrij normaal verlopen.
Nu heeft Ziggo de touwtjes in handen en ontdek ik vreemde zaken.
Na de overname heb ik ineens een movies en series pakket er bij, ik heb hier nooit om gevraagd.
Sterker nog ik ontdekte het vorige week pas toen ik zat te kijken hoe ik de vaste telefoon er af kon halen.
Geen idee hoelang ik hier al voor betaal !
Ook heb ik 150 megabit internet terwijl er ook 40 megabit is, er is mij bij de overname nooit gevraagd wat ik wou.
Ook dit kost weer extra geld en met alle op elkaar volgende verhogingen die Ziggo doorgevoerd heeft betaal ik inmiddels bijna 65 euro per maand terwijl ik ooit een contract getekend heb voor de vaste lage prijs van 45 euro.
Ook verdwijnen er af en toe zenders, er is mij uitgelegd dat dat komt omdat deze contracten afgesloten zijn voor Ziggo klanten, allemaal heel begrijpelijk maar we betalen wel het zelfde.
Dan heb ik op meerdere dagen een speedtest gedaan via Ziggo en ik kom bij lange na niet aan de 150 megabit/s maar haal slechts de 48 in de top.
Ik heb ook totaal geen behoefte aan 150 megabit, met die 48 kan ik alles doen wat ik wil, maar betaal er al wel een hele poos extra voor.

Ik ben tevreden als Ziggo mij alle kosten terugbetaald die aan het movie pakket xl hangen want hier heb ik me nooit op geabonneerd.
Ook de extra kosten voor de 150 megabit wil ik terug
IK zou het fijn vinden als ziggo alle klanten het zelfde behandeld, contracten of niet.
Als je zenders uit het pakket haalt voor 1 groep moet je ook die groep anders factureren dan wel compenseren en niet met flutzenders waar geen hond naar kijkt.

Reactie van de melder van de klacht Ferry dierenvoedselbank Rijnmond

1 maand geleden - Inmiddels bericht van klacht.nl dat Ziggo mijn klacht niet in behandeling neemt, net als de vele andere klachten over Ziggo op deze site. Beetje arrogant vind u niet ? en dat voor een bedrijf die toch wel enorm veel geld rekent voor zijn diensten. Oja en ik plaats dit via de mobiele hotspot van mijn telefoon want heb weer eens geen internet van Ziggo.

Alle klachten die gemeld zijn door Ferry dierenvoedselbank Rijnmond