Klacht: ongewenst pakket

op 02 februari 2014 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Dezelfde klacht die er al zo vaak op staat. Je vraagt een proefpakket aan en vervolgens komt er toch een groot pakket binnen waar ik helemaal niet om gevraagd heb en er wordt zomaar een bedrag van rond de 75,00 euro afgeschreven. Ik heb het ook al gelijk laten terug storten. Maar krijg dan zeker binnenkort een incassobedrijf op me af. Ik vind dit echt absoluut niet kunnen.

Ik wil een retour adres hebben want ik wil dat pakket helemaal niet. Heel vreemd dat dat er niet bij zit en dat zegt mij dan al weer genoeg.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 03 februari 2014 om 09:58 geantwoord

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.
Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Assiejoy