Klacht: Ongewenst pakket

op 03 juni 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ongewenst pakket
Ik kom via insta op hun wep
ik kijk op hun kanaal ik krij er vervolgens paar dagen later een pakketje van het bedrijf met de mededeling dat moet ik gaan betalen ik stuur een Mail met het volgende bericht ik stuur pakket terug
En zij gaan akkoord
Dus ik stuur het pakketje terug
En vervolgens heb ik nu een brief dat ik weer moet zoon 74.75 euro betalen terwel ik het als lang terug heb getuurd

Nergens over

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 26 juni 2017 om 19:58 geantwoord

Wij hebben tot op heden het pakketje niet retour ontvangen. De factuur kan pas worden gesloten wanneer wij de producten in goede orde van u retour hebben ontvangen. Zolang dit niet het geval is, zult u herinneringen blijven ontvangen. Indien u ons kunt voorzien van een bewijs van verzending, kunnen wij u verder helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ana Osseweijer