Klacht: Ongewenst lidmaatschap

op 30 mei 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mezelf niet opgegeven voor puzzelbrein en krijg wel een aanmaning van €81,80. Ik ben er al achteraan gegaan, maar ze willen niet luisteren.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik niet hoef te betalen en niets meer van ze ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Puzzelbrein

2 jaren geleden - Geachte heermevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Puzzelbrein

Heeft op 04 juni 2018 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heermevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door GSchippers